Thursday, October 16, 2008

CAMPING LAGI......

esok saya akan ke Lenggong, Tasek Raban.. membawa pelajar saya semester 1 untuk level 1 mereka disana.... ahlamdullilah, setakat ini, pelajar semester 1 ni agak berlainan dengan semester 2,.. agak kurang degilnya.... saya nak lihat apa yg akan berlaku camp pertama mereka ini...... sama2 la kita saksikan di lenggong.. so hari ni mereka gah kelam kabut nak siapkan banner gan tag name.. hehehehehehehe saje saya suruh mereka buat last minute... melalui pemerhatian saya, mereka agak komited jugak gan arahan yg diberikan...... ptg ni mereka nak kemas peralatan yg hendak dibawa kesana........ emmm... sepanjang minggu ni saya bawa mereka jog... hehehehehehhehe saje nak tgk setakat mane kesungguhan mereka.. saya tak nak mereka ikut jejak pelajar semester 2 skrg ni.. baik saya dedahkan mereka di peringkat awal... insyallah.. saya hanya mahu lihat mereka dapat melakukan sesuat dalam hidup mereka...... insyallah........

No comments: