Thursday, December 25, 2008

salam.....

Salam semua.....
Emmmmm... agak lame betul Penawar Rindu tak update blog ni... maklumlah sejak 2 menjak ni keadaan agak subuk.. almaklumlah semester dah nak abis.. sibuk dengan persiapan exam dan amali akhir bagi semua pelajar saya.... tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... untuk habiskan hujung tahun ni.. panggilan kursus agak banyak....... saya harap kawan2 semua sihat hendaknya...

emmm tahniah kepada kawan2 saya iaitu tracy, nadia, zaina, ikin, roland, wak dan yg lain kerana sudah terima panggilan ke KPLI.. semua kawan2 saya jdi cikgu...
moga anda semua menjadi seorang cikgu yang baik dan cemerlang...........

kepada yasir foo.. saya harap awak tabah hadapi segala kesulitan yang melanda diri.. anggap itu semua dugaan dari nya.... ha... baru - baru ni saya pergi ke Melaka untuk amali akhir pelajar saya.. kebetulan saya singgah di Hospital Melaka untuk menziarahi student saya, saya terserempak dengan si Katik.... emmmm dapat la dengar cerita sebenar yang adiknya dipukul orang... emmm kesian,... saya doakan semoga adik katik selamat hendaknya......

maaflah kawan2.. saya agak sibuk kebelakangan ini..... ini pun gah lepak dalam bilik di Kesedar Inn, Gua Musang, Kelantan.... sambil menyelam minum air......

No comments: