Monday, November 17, 2008

salam........

Salam kepada semua bloggerz yg tegar..... dah lame saya tak update saya nyer blog ni.. maklumla dah ujung thn ni kesibukkan nya agak impak maksima.... minggu depan akan berlansung pertandingan berbasikal di kuantan yg dianjurkan oleh kolej komuniti kuantan, saya menghantar 4 penyertaan... jadi minggu ni agak sibuk menyusun jadual latihan dan sesi latihan untuk pelajar saya ini.... emmmmm.... boleh tahan la... maklumla dulu kite yg kene training, skarng kite lak yang kerahkan pelajar untuk menjalani sesi latihan.... dah lame badan ni tak berpeluh.. seronok gak dapat training gan students saya yang banyak sangat kerenahnya.....

KERETA KU REMUK!!!!!!!!

HA minggu lepas saya membawa pelajar saya ke Gunung Berembum, Cameron Highland... wahwahwah... bukan main sejuknya.. sampaikan salah sorang pelajar saya terpaks dikejarkan ke hospital dek kerana Hypotermia... ni la bila kite dah larang, depa buat jugak,,,.. emmmmm.... dapat la depa..... entah la kedegilan mereka ni teruk sangat, sampaikan berpesan banyak kali pun tak diendahkan... sape gak yang susah.. kite gak kan..... alhamdulliah.. semua dapat naik dengan selamat.. tapi saya agak terkilan kerana saya tak dapat mendaki bersama2 dengan pelajar saya, saya keadaan saya yang tak sihat, saya hanya mampu menunggu di camp site saje.... emmmmm tak pe tak ada rezeki, kesihatan lagi penting.. ye la banyak lagi kerja yg perlu diselesaikan...... keadaan pelajar saya pun masih lagi dalam pemerhatian saya..... ha pasal kete remuk ni, saya nak buat pusingan U di kawasan parking di camp site Sungai Pauh tu yg agak sempit, saya tak ternampak divider kerana kawasan si itu agak gelap... apa lagi bumper depan saya cium terus divider tu... bumper depan belah kanan terkopak... agak menyedihkan pulak..... semalam dah g repair, boleh tahan la RM200 gak kene bayar....... makin pening hujung2 bulan ni...... emmm sejak kebelakangan ni kepala saya asyik berdenyut2m, sakit... tak tahu apa puncanya... ni pun masih sakit lagi... kerap jugak la saya mengalami gejala ni...... pening....... jab2 lagi hilang la kot........

semoga pelajar saya berjaya dalam pertandingan itu nanti....

2 comments:

Roland Robert Imbang said...

Hai Yan!!! Kesian kat keta Yan...Hehehe!!! Syukur sebab Yan tak ape2..Pasal kepala tu kira kita ni same la kot, sejak dah keje ni kepala asyik berdenyut2..mungkin kita eksploitasi otak kita melebihi daripada yang biasa kut..:) Add la land kat http://rolandrobert2594.blogspot.com/

p_yan1511 said...

hehehehehehe biasa la land.....