Thursday, November 6, 2008

MINGGU KEPENATAN

EMMMM.... alhamdullilah.. sukan staff sudah pun habis.... agak terkilan gak tak sempat jumpa kawan2.. emmmm foo, abg swan dan lain2... agak bz kit mase pertandingan berlansung.. bile dah habis saya bergegas pulang ke Perak, kerana perlu pergi ke kuantan pulak... emmm dah dekat 2 minggu saya tak dapat call kwn saya iaitu Oin ( x- perlu) dia sekarang kat serawak, gah level 3 kat sana.. saya ucapkan semoga berjaya.....

ni baru dapat masuk opis... banyak betul keje yg terbengkalai... emmm minggu ni kene g meeting kat Bkt Merah, pastu terus g Shah Alm.. kerna X- perlu kite perlukan pertolongan tenaga pengajar untuk Level 2 di Bkt Cerakah... insyallah saya selamat sampai di sana...

ni gah batok... tak ada suara.. mengajar pun suara keluar tak kelaur je.. huhuhuhuhuhuhu... badan agak penat sedikit,,.. bukan sedikit, agak banyak jugak la... otak agak kosong dan blur sedikit... teringat kawan2 saya semasa bekerja di Desaru yg banyak sejarah tu... emmmmmm...

hai adek2 PERLU.... u all sihat ke??? emmmm harap ingat la kat kami ni ek... (tracy, oin, abg ijam, ang pyan, abg k, abg bad, abg bai, abg yus dan isteri, dan alumi yg lain) harap2 u all masih menghubungi mereka2 yg lain agar hubungan kite ni masih diteruskan.... mungkin keadaan sekarang dah berubah, anda semua pun banyak berubah,,,.. PERLU pun banyak berubah mengikut peredaran masa.... cuma bile dah masuk alam pekerjaan ni.. kenangan masa zaman kegemilgan gan PERLU dulu sangat la dirindui...

ingat pulak mase Gathering di Melaka.. Saya dikejar oleh GAJAH2 PERLU (swan, foo, abe, mus,) dan ada lgi yg big size... dibelasah oleh mereka... emmmm really miz u guys...

banyak betul peristiwa yg baik dan buruk yg berlaku dalam hidup saya ni.... saya jadikan ia sebagai panduan untuk diri sendiri.... emmm kalau cerita mesti tak habis.. tp nanti la kalau ada mase kite berkongsi cerita..... yg penting sekarang HIDUP MESTI HAPY GAN APA YG KITE LAKUKAN,

JGN lupe adek2 selalu lah telepon MAk AYAH kat kampung...

4 comments:

Ain Humairah said...

cheq...
sehat ker?

wegreentheearth said...

weh..
gajah mendenye aku ni..
heheee...

FoO dA fIrSt#1 said...

selamber pggil foo gajah....

cy_sumandak said...

mek..

huhuhu...rindu jugak...banyak bende nak sharing ni..