Tuesday, September 23, 2008

kerja.......

pada mulanye saya bekerja di sini agak kekok sedikit... mahu tak nyer.. tak pernah keje opis... sebelum saya bekerja di kolej ni.. selama setahn saya bersama dengan TEAMWORK.HOLDING. salah satu outdoor company. tp sayang seribu kali sayang saya tidak lame di company in atas sebab2 tertentu.......... tapi alhamdulliah, banyak yang saya belajar selama bekerja di bawah naungan TEAMWORK ni... belajar lebih detail pasal aktivit rekreasi.. dah boleh setting abseil, handroll kayak, dan mcm2.... time tu muke ni jgn ckp la.. jelita sungguh... hahahahaahah hangus beb!!!! waktu bekerja disini, bagaikan satu kenanagn yg terindah.. mcm2 boleh belajar dan mcm2 benda baru yang berlaku dalam hidup saya... di sini jugak saya dapat bekerja dengan kawan baik saya iaitu oin (PERLU ALUMNI). kami sama2 bekerja di TEAMWORK. selaam itu jugak la, saya tinggal di desaru, johor... hahahahaha jadi org johor jap.. sempat belajar makan tempe........ best gak........ yang paling best, dah boleh panjat pokok sorang2.... ha pengalaman yg menakutkan masa kerja di teamwork ni, saya pernah falling masa setting abseil kat pokok.. tuhan je yang tahu betapa takut dan berdebar nya,, rase mcm mati hidup semula... aku masih ingai pesanan kawan aku "ha kalau nak setting tempat mcm ni (pokok) pasang self safety lebih dari 1". itu yg kawan saya pesan setiap kali nak setting abseil.. masa saya setting di hari kejadian tersebut, saya pasang self safety 2.. (kdg2 takut maa...) masa tu baru lepas hujan, oleh kerana ada program hari tu, saya dan oin kene gak setting, keadaan kulit pokok agak licin.. itu la yang membuatkan saya terjatuh.. tp nasib ada safety,, bak kate cikgu rekreasi saya 'safety,safety,safety" alhamdulliah...... tp sampai la ni sakit belakang masih terasa.. dah la ada low back pain.. emmmmm.... bertambahla sakitnyer.....
itu la serba sedikit pengalaman mase kerje di TEAMWORK dulu.......

No comments: